Attack Digital Studio

Jumaat, 16 Mac 2012

Sesi Ngorat Mengorat pt.5

Bila Stripe nak ngorat Tompi..

Stripe: Eh,eh..

Stripe: Hehe.. Kasi sergah sama dia satu kali..

Stripe: Mesti melatah tak ingat punya..

Stripe: Huarghh!!!
Tompi: Opocot kaukah si hensem tu??!!

Tompi: Tak guna!! Apahal kau..!!
Stripe: Kihkihhehehe... Adui, sakit perut aku..  Teruk gile kau melatah....kihkihkihhahaha....

Tompi: Tak guna!! Meh sini kau..! Siap kau...!!
Stripe: Ala.. Janganlah garang sangat adik manis.. Aku gurau-gurau je.. 

Tompi: Eh.. Chop-chop..
Stripe: Uuuu?

Tompi: Nyum, nyum, nyum
Stripe: Hurm....

Stripe: Sempat lagi kau nak makan?? Patutlah gemuk.. Dahlah.. Takyah makan laa.. Kejarlah aku... Kejarlah, kejarlah...
Tompi: Diamlah! Sukahatilah aku nak makan! Aku lapar! huh!

Stripe: Hmmm....
Tompi: Nyum, nyum, nyum...

*Bersambung...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...