Attack Digital Studio

Ahad, 28 April 2013

Siput Babi Gergasi?

Siput babi paling besar yang kamu pernah jumpa besar mana?

Pernah jumpa siput babi sebesar tapak tangan? BESAR OOO...!! Tengok ni..

Tak cukup besar? Besar oo...
Siput babi ni kakak saya bawa dari kebun petang tadi. Suami dia yang jumpa. Semua yang tengok semua kata, "Pergh..!! Besarnya..!!" Siput babi ni hidup lagi, dia menyorok dalam cengkerang dia. Geli pula tengok. Tak berani saya nak pegang.. Saya minta kakak saya pegangkan. Itu pun kakak saya lapik dengan surat khabar.. Saya tak tunggu siput babi ni keluar dari cengkerang, sebab tengok macam ni saja sudah cukup buat saya rasa mual / loya. ( Tahpapekan? )

Saya google pasal siput babi gergasi. Dari info yang saya baca siput gergasi terdapat di Africa. (untuk info, sila rujuk Siput Babi Terbesar Di Dunia). Tapi, saya tengok besar lagi siput yang kakak saya pegang ni.. Tengok ini pula..

Siput babi gergasi?
Saya suruh kakak saya letak atas tapak tangan, tapi dia geli. Oklah, daripada saya yang tak mahu pegang langsung.. (huahua..)

4 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...