Attack Digital Studio

Isnin, 6 Februari 2012

Bunga Apakah Ini?

Baru - baru ni, aku ikut abah aku ke kebun.. kebun ni dalam hutan.. first time aku pergi.. banyak pokok - pokok besar.. Ada pokok getah, pokok pisang, macam - macam lah.. Antara banyak - banyak pokok/tumbuhan yang ada kat kebun tu, aku tertarik dengan satu tumbuhan.. Lihat ini..



Bunga?.. Tapi bunga apakah ini? Anda tahu? Ia tumbuh di atas tanah, tidak diranting/dahan.. Aku jumpa satu ni je, dikelilingi pokok - pokok pisang dengan pokok apatah aku tak pasti..  Nak tengok lebih dekat? 

dari pandangan atas

pandangan sisi.. 
Bungakah? Cendawankah? Kulatkah? Indahnya ciptaan Allah yang Esa..






1 ulasan:

  1. makasih gan buat informasinya yah semoga bermanfaat buat kita semua dan salam kenal aja yah dari saya pribadi

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...